sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Tavastialla ja Pacificossa

Töissä pitää kiirettä! Olen joutunut tekemään hirveästi ylitöitä ja minun piti mennä töihin pääsiäisenäkin. Sain kuitenkin hommat siihen malliin, että kunhan vaan teen koko ensiviikon ylitöitä, niin kyllä minä kerkiän (toivottavasti!). Nyt olen siis nauttinut pääsiäislomasta, kolmas päivä jo menossa.

Torstai iltana aloitin pääsiäissiivouksen ja perjantaina jatkoin ahkerasti. Perjantaisen siivouksen lomassa piti käydä Viikissä tekemässä tupatarkastus veljen perheen uuteen kotiin. Hyvältä näytti! Kateus iski! Siellä oli kyläilemassä myös äiti ja täti avopuolisoittensa kera. He myös pikaisesti poikkesivat minun luonani ennen kuin lähtivät ajelemaan kohti Pirkanmaata. Alkuillasta sain yhden ystävän kylään luokseni. Syötiin vähän sipsiä ja pähkinöitä ja juotiin jotain vettä vahvempaa. Sitten mentiin Tavastialle katsomaan Anal Thunderia ja Cockney Rejectsiä. Keikan jälkeen piti vielä jäädä vähän tanssimaan, kun dj soitti niin hyvää musiikkia. Tavastialta mentiin hetkeksi Navy Jerry'siin. Siellä tämän samaisen, luonani aloittelemassa olleen ystäväni kanssa autettiin yksi tuttu herra tanssikilpailun voittajaksi. Palkinnoksi tuli skumppapullo. Kotona olin joskus puoli kahden jälkeen ja uni tuli samantien.

Poro oli ihan pähkinöinä, kun sai aloitella meidän kanssamme!

Dippisoosia kera hula-hula oravan.
Anal Thunder






Cockney Rejects






Yritä nyt sitten aamulla nukkua pitkään, kun yksi on näin läheisissä tunnelmissa...

Lauantai päivä meni melkein nukkuessa. Alkuillasta piti lähteä Roihuvuoreen yhden kaveripariskunnan luo aloittelemaan. Minun aloitteluni tarkoitti sipsien mussuttamista ja sokerihumalan hakua. Päätin lähteä autolla liikenteeseen, kun oli hieman heikko ja krapulainen olo. Roihuvuoresta matka jatkui Kallioon ja Pacificoon. Siellä oli Catch The Beat Club. Eli taas pääsi hiomaan tanssimovejaan parketille! Kivaa oli! Siellä oli samalla joku Fred Perry-merkin mainostusilta. Esillä oli Fred Perryn julisteita ja tarjolla oli kaikkea pikkusälää, esim. rintanappeja. Tanssikansan sekaan heitettiin illan aikana pari paitaa ja laukku ja se joka tuotteen nappasi kiinni, sai sen pitää. Minä onnistuin nappaamaan ensimmäisen paidan ja sehän istui melkein kuin valettu! Vaikka olinkin kuoleman väsynyt koko päivän, jaksoin hienosti pilkkuun asti ja suurin osa illasta meni leikkien parkettien partaveistä. Illan jälkeen sain vielä leikkiä taksikuskia. Kotiin kun pääsin, oli pakko ruveta vielä kokkailemaan itselleen ruokaa.

Illan Dj:t

Pikkusälää kotiinviemisiksi
Uusi paita!
Paita sopii yhteen Nekun pallon kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti